Kalite

KALİTE POLİTİKAMIZ

Göztepe Spor Kulübü, tüm faaliyetlerini Genel Stratejiler ve Toplam Kalite Yönetimi felsefesine uygun olarak mükemmellik modeli çerçevesinde yürütür. Kulübümüz, hedeflediği sürdürülebilir sportif başarı ve devamlılığının ancak sunduğu hizmetlerin kalitesi ile sağlanabileceğinin bilincindedir ve bu doğrultuda ihtiyaç duyulan kaynakları sağlamayı,  ulusal ve uluslar arası yasal şartlara uymayı taahhüt etmektedir.

Kulübümüz yaptığı tüm çalışmalarda sürekli gelişimi esas alır. Taraftar ve müşteri memnuniyetini ön planda tutan Göztepe Spor Kulübü, sağlamakta olduğu hizmetlerin kalitesini sürekli olarak ölçer ve geliştirmek için projeler üretir. Bu alanda gelişim için kendisine sınır koymayan kulübümüz; dünya kulübü olma yolunda kaliteli hizmet sağlama konusunda, kendisiyle yarışır.


ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ
 
Türkiye’de ISO 9001 Kalite Yönetim Belgesine sahip ilk kulüplerden birisi olarak, 2009 yılında almaya hak kazandığımız ISO 9001:2015  belgemizin kapsamı, “Kulüp yönetimi, sportif branşlar ve tesis yönetimi, basın ve taraftar iletişimi, taraftar ürünleri satışı”dır.

Belgemiz , her sene Uluslararası akredite yetkisine sahip kurumlarca yapılan denetimlere tabi tutularak güncellenmektedir.